Szanowni Państwo, wszystkie informacje o usługach Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi dostępne są pod numerem infolinii 19524*
*Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora telefonii stacjonernej, z telefonów komórkowych wg taryfy operatora
Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Łódź 93-121, ul. Milionowa 91,
Łódź 90-012, ul. Kilińskiego 102/102a
e-mail: lol1@praca.gov.pl
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do wiadomości nie może przekroczyć 20 MB.
Biuletyn Informacji Publicznej
Telefon: (42) 251-65-00, 251-66-00
Fax: (42) 251-66-11, 676-80-04
NIP: 7282787574
REGON: 101320436
Nr rachunku z przeznaczeniem na Fundusz Pracy:
92 1240 1037 1111 0011 0923 8938
Nr rachunku dla PFRON:
12 1240 1037 1111 0011 0911 3987
Nr rachunku dla Budżetu:
75 1240 1037 1111 0011 0921 1696
Nr konta bankowego do wpłaty z tytułu zatrudnienia cudzoziemców:
18 1240 1037 1111 0011 0923 8912 (wpis do rejestru oświadczeń oraz zezwolenia na prace sezonową)
Zachęcamy do załatwiania spraw drogą elektroniczną za pomocą formularzy dostępnych na stronie praca.gov.pl
Bilety do rejestracji wydawane są w godzinach 8.30 - 13.00.
Bilety do wyrejestrowań i zaświadczeń wydawane są w godzinach 8.30 - 14.00.
Godziny urzędowania
Urząd jest czynny od poniedziałku do piątku:
- godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00
- godziny pracy kasy na ul. Milionowej 91: 8:30 - 14:30 (w tym przerwa 11:00 - 12:30)
Urząd obsługuje osoby bezrobotne zameldowane w Łodzi.
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się następująco:
- dzielnice Bałuty, Polesie oraz osoby bez stałego miejsca zameldowania – ul. Kilińskiego 102/102a
- dzielnice Górna, Śródmieście, Widzew oraz osoby bez stałego miejsca zameldowania – ul. Milionowa 91
Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi, informuje, iż w przypadkach dużej dziennej ilości osób do rejestracji, wydawanie biletów do rejestracji może zostać zablokowane przed godz. 13.00.
W sytuacji wcześniejszej blokady wydawanych numerków można skorzystać z możliwości umówienia wizyty drogą elektroniczną, wypełniając wniosek o rejestrację zamieszczony na stronie internetowej.
W sytuacji wcześniejszej blokady wydawanych numerków można skorzystać z możliwości umówienia wizyty drogą elektroniczną, wypełniając wniosek o rejestrację zamieszczony na stronie internetowej.