Do zadań koordynatora dostępności należy w szczególności:
-
wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi,
-
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r., poz. 1696 z późn. zm.),
-
monitorowanie działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
-
przedstawianie Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
-
sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator do spraw dostępności:
Adam Wojech - p.o. Zastępca Dyrektora ds. Organizacji i Świadczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi
tel.: +48 (42) 251-66-00
e-mail: dostepnosc@pup-lodz.pl