Rejestracja przez Internet - Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Вложенные приложения

Baner Ukraina

OSTRZEGAMY PRZED OSZUSTAMI WYŁUDZAJĄCYMI DANE OSOBOWE

OSTRZEGAMY PRZED OSZUSTAMI WYŁUDZAJĄCYMI DANE OSOBOWE
 

Do Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi docierają sygnały o próbach oszustwa. Osoby podające się za pracowników instytucji publicznych dzwonią do klientów Urzędów i próbują pozyskać informacje, takie jak numer rachunku bankowego, numer PESEL, numer dowodu osobistego lub inne dane osobowe.

Pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi nie wykonują takich telefonów i nie zbierają w ten sposób informacji. Dlatego w przypadku odebrania takiego połączenia nie należy podawać osobie dzwoniącej danych osobowych, numeru PESEL/NIP, numeru dowodu tożsamości lub numeru rachunku bankowego.

Przestrzegamy przed tego typu oszustwami i apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności.
 

Публикатор

12.12.2018

Ważny komunikat

W związku ze zmianą sposobu rozliczania się Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi z przyznanego dofinansowania na realizację projektów współfinasowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, informujemy, że terminy określone w zawieranych umowach o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy i...

29.01.2025

Nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że limit środków na finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców w 2025 roku wynosi 6 970 800,00 zł. W ramach powyższej kwoty z dniem dzisiejszym (tj. 29.01.2025r.) rozpoczynamy wydawanie formularzy wniosków na wsparcie kształcenia ustawicznego pracowników...

27.01.2025

Wstrzymanie naboru wniosków o refundację kosztów...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, iż z końcem dnia 27 stycznia 2025 r. wstrzymuje nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. ...


Aktualności

29.01.2025

Nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że limit środków na finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców w 2025 roku wynosi 6 970 800,00 zł. W ramach powyższej kwoty z dniem dzisiejszym (tj. 29.01.2025r.) rozpoczynamy wydawanie formularzy wniosków na wsparcie kształcenia ustawicznego pracowników...

27.01.2025

Wstrzymanie naboru wniosków o refundację kosztów...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, iż z końcem dnia 27 stycznia 2025 r. wstrzymuje nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. ...

24.01.2025

Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 24.01.2025 roku rozpoczyna nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego...

22.01.2025

Nabór wniosków o skierowanie na szkolenia wskazane przez...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, iż od dnia 22.01.2025 roku rozpoczyna realizację ze środków Funduszu Pracy wniosków o skierowanie na szkolenie wskazane przez osobę bezrobotną/poszukującą pracy. Kwota dofinansowania wynosi nie więcej niż 300% przeciętnego wynagrodzenia za pracę.   Wzory druków: Formularz wniosku...

21.01.2025

Wstrzymanie naboru wniosków o dofinansowanie w formie...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, iż z końcem dnia 21 stycznia 2025 r. wstrzymuje nabór wniosków o dofinansowanie w formie przyznawania bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach...

21.01.2025

Praca w jednym z największych ośrodków...

Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie - Pracę na 8 miesięcy – od marca do listopada - Zakwaterowanie w odległości ok. 1 km od miejsca pracy (pokoje 1-osobowe) - Rower służbowy - Zniżki na wyżywienie i darmowe napoje   Mile widziane pary. POLECAMY!

20.01.2025

Nabór wniosków o dofinansowanie w formie przyznawania...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 20 stycznia 2025 roku będzie prowadził nabór wniosków o dofinansowanie w formie przyznawania bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach...

16.01.2025

Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych ze...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 16.01.2025 r. rozpoczyna nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych ze środków Funduszu Pracy.   Na prace interwencyjne będą mogły być skierowane osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łodzi.   Składanie wniosków: Wnioski wraz z wymaganymi...

16.01.2025

Nabór wniosków w ramach dofinansowania wynagrodzenia za...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 16.01.2025 r. rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego powyżej 50. roku życia ze środków Funduszu Pracy.   Na dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego powyżej 50. roku życia będą mogły być skierowane osoby...

14.01.2025

Nabór wniosków o sfinansowanie kosztów egzaminu/wydania...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, iż w dniach 14.01.2025 - 31.01.2025 roku ze środków Funduszu Pracy prowadzony będzie nabór wniosków o sfinansowanie kosztów egzaminów lub wydania licencji. Kwota dofinansowania wynosi nie więcej niż 100% przeciętnego wynagrodzenia za pracę.   Wzory druków: Formularz wniosku wraz z...

14.01.2025

Nabór wniosków o organizowanie robót publicznych ze...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 14.01.2025 r. rozpoczyna nabór wniosków o organizowanie robót publicznych ze środków Funduszu Pracy

14.01.2025

Nabór wniosków o przyznanie bonu na zasiedlenie w ramach...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 14.01.2025 roku rozpoczyna nabór wniosków o przyznanie bonu na zasiedlenie w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

14.01.2025

Nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu w...

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 14.01.2025 roku rozpoczyna nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo III” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

31.12.2024

Zmiana adresu Biuletynu Informacji Publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że w dniu 31 grudnia 2024 r. uległ zmianie adres Biuletynu Informacji Publicznej urzędu. Nowy adres BIP

13.12.2024

Zmiana godzin pracy kasy w okresie świątecznym w PUP w...

Powiatowy Urząd Pracy informuje że w dniu 24.12.2024 roku kasa urzędu będzie czynna w godzinach 8.30-12.00, a w dniu 31.12.2024 będzie nieczynna. Za utrudnienia przepraszamy

Rejestracja - ul. Kilińskiego 102/102A (Bałuty, Polesie)

Sala Osoby oczekujące Aktualny numer
Rejestracja - sala B 4 10

Rejestracja - ul. Milionowa 91 (Górna, Śródmieście, Widzew)

Sala Osoby oczekujące Aktualny numer
Rejestracja - pokoje: 003, 004, 006 3 6

Zostań Żołnierzem

Praca w Polsce

Zielona Linia

baner z informacja o zielonej linie

Apliokacja e-praca

Wsparcie w starcie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Публикатор

Rejestracja przez Internet

Pełna rejestracja drogą elektroniczną została udostępniona od dnia 27.05.2013 r.

Ta forma rejestracji pozwala na dokonanie rejestracji bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, za pośrednictwem formularza elektronicznego, dostępnego na stronie internetowej ministra właściwego do spraw pracy, w Biuletynie Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw pracy lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej, o której mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.).   

Z tej formy rejestracji mogą skorzystać osoby, które posiadają:

  • bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym, 
  • podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej,
  • podpis osobisty weryfikowany za pomocą ważnego certyfikatu podpisu osobistego, o którym mowa w przepisach o dowodach osobistych.

KROK 1. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DO REJESTRACJI I USTALENIA PRAWA DO ZASIŁKU.

DOKUMENTY POTRZEBNE DO USTALENIA STATUSU OSOBY BEZROBOTNEJ/POSZUKUJĄCEJ PRACY

  1. Dowód osobisty lub Paszport
  2. Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy.
  3. Obywatele UE, państw EOG lub Szwajcarii – ważny dokument tożsamości potwierdzający obywatelstwo oraz zaświadczenie o zameldowaniu; Obywatele pozostałych państw – karta pobytu cudzoziemca, zezwolenie pobytowe, wiza, zezwolenie na pracę oraz zaświadczenie o zameldowaniu.
  4. Świadectwa pracy
  5. Umowy cywilno-prawne i ich rozwiązania (jeżeli były takie podpisywane).
  6. Dokumenty potwierdzające wykonywanie i zakończenie pracy za granicą
  7. Świadectwa ukończenia szkoły – powyżej szkoły podstawowej.
  8. Dyplomy potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe, a także dyplomy ukończenia studiów wyższych.
  9. Zaświadczenie o zakończeniu indywidualnego programu socjalnego, kontraktu socjalnego lub szkolenia organizowanego przez inny podmiot niż Powiatowy Urząd Pracy (w przypadku uczestniczenia w wym.).
  10. Osoby, które pobierają emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy przyznaną przez zagraniczny organ emerytalny doręczają stosowne zaświadczenie o wysokości pobieranego świadczenia.
  11. Osoby, które pobierają rentę rodzinną doręczają aktualną decyzję o wysokości pobierania renty, w przypadku zakończenia pobierania – decyzję lub zaświadczenie o wstrzymaniu wypłaty renty.
  12. Osoby, które pobierały świadczenie rehabilitacyjne lub rentę z tytułu niezdolności do pracy doręczają ostatnią decyzję przyznającą świadczenie rehabilitacyjne/rentę i orzeczenie lekarza orzecznika ZUS o zdolności do pracy (jeżeli ubiegały się o dalsze przyznanie świadczeń).
  13. Osoby będące właścicielami lub posiadaczami samoistnymi lub zależnymi nieruchomości rolnej oraz pracujące, jako współmałżonek bądź domownik w gospodarstwie rolnym winny przedłożyć zaświadczenie z właściwego urzędu gminy o wysokości hektarów przeliczeniowych gruntów rolnych oraz decyzję/aktualne zaświadczenie z KRUS o podleganiu/nie podleganiu pod ubezpieczenie społeczne.
  14. Świadectwo zwolnienia z Zakładu Karnego (jeżeli takie zdarzenie miało miejsce).
  15. Postanowienie Sądu o odbywaniu kary w systemie dozoru elektronicznego (jeżeli taka sytuacja ma miejsce).
  16. Dokumenty stwierdzające przeciwwskazania do wykonywania określonych prac (jeżeli takie posiada).
  17. Osoby pobierające świadczenie pielęgnacyjne lub specjalny zasiłek opiekuńczy na podstawie odrębnych przepisów winny doręczyć zaświadczenie o okresie pobierania tych świadczeń.

    Dokumenty dotyczące osób, które prowadziły działalność gospodarczą:
  18. Wszystkie decyzje o wykreśleniu lub zawieszeniu każdej działalności z ewidencji działalności gospodarczej z Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta lub wydruk z CEIDG.

    Dokumenty dotyczące osób, które współpracowały w prowadzeniu działalności gospodarczej:
  19. Druk ZWUA – zgłoszenie do ZUS-u o zakończonej współpracy w prowadzeniu działalności gospodarczej.

    Dodatkowo w przypadku rejestracji osoby niepełnosprawnej należy doręczyć:
  20. Orzeczenie o niepełnosprawności wydane przez ZUS oraz zaświadczenie z ZUS o pobieraniu lub niepobieraniu renty z tytułu niezdolności.
  21. Orzeczenie o niepełnosprawności wydane przez właściwy Zespół do Spraw Orzekania
    o Niepełnosprawności, w przypadku orzeczenia o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności zaświadczenie z MOPS-u o pobieraniu lub niepobieraniu zasiłku stałego.
DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO USTALENIA PRAWA I WYSOKOŚCI ZASIŁKU 
  1. Osoby, które po ustaniu zatrudnienia pobierały świadczenia z ZUS takie jak:
      - zasiłek chorobowy,
      - macierzyński lub zasiłek w wysokości zasiłku macierzyńskiego,
      - świadczenie rehabilitacyjne,
    winny dostarczyć zaświadczenie z ZUS o okresie ich pobierania z podstawą wypłaty pobieranego świadczenia.
  2. Osoby, które po ustaniu zatrudnienia pobierały świadczenia z ZUS takie jak:
      - rentę z tytułu niezdolności do pracy,
      - rentę rodzinną - w przypadku zbiegu prawa do tej renty z prawem do renty z tytułu niezdolności do pracy i wybrano pobieranie renty rodzinnej,
    winny dostarczyć zaświadczenie z ZUS o okresie ich pobierania.
  3. Zaświadczenie z ZUS o okresie podlegania pod obowiązkowe ubezpieczenie emerytalne i rentowe z tytułu sprawowania osobistej opieki nad dzieckiem.
  4. Zaświadczenie z ZUS potwierdzające świadczenie usług na podstawie umowy uaktywniającej.
  5. Akty urodzenia dzieci – w przypadku samotnie wychowujących, co najmniej jedno dziecko w wieku do 15 lat.
  6. Zaświadczenie z ZUS-u o okresach opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy z podstawą ich wymiaru – dotyczy osób prowadzących działalność i osób współpracujących.
  7. Osoby, które były zatrudnione na podstawie umowy cywilno-prawne lub w niepełnym wymiarze czasu pracy, winny przedłożyć zaświadczenie o wynagrodzeniach brutto za każdy miesiąc z adnotacją o odprowadzanych składkach na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy.
  8. Osoby, które wykonywały pracę na podstawie umowy o pracę nakładczą winny przedłożyć zaświadczenie o dochodach brutto za każdy miesiąc z adnotacją o odprowadzanych składkach na ZUS i Fundusz Pracy.
  9. Zaświadczenie o wykonywaniu pracy w Zakładzie Karnym wraz z miesięcznymi zarobkami brutto (w przypadku wykonywania takiej pracy).
  10. Książeczka wojskowa lub zaświadczenie z WKU – w przypadku odbycia służby wojskowej.
  11. Numer konta bankowego w celu przekazania przyznanych świadczeń.
  12. Akt zgonu osoby na którą było wypłacane świadczenie pielęgnacyjne lub zasiłek opiekuńczy.
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia członka rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego:
  1. Wypełniony wniosek o zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego w NFZ członka rodziny oraz: 
      - w przypadku dzieci powyżej 18 roku życia dokument potwierdzający kontynuowanie nauki,
      - w przypadku dzieci posiadających stopień niepełnosprawności - orzeczenie o niepełnosprawności.
 

WYŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY NALEŻY TRAKTOWAĆ, JAKO PODSTAWOWE, W SZCZEGÓLNYCH PRZYPADKACH WYMAGANE SĄ DOKUMENTY UZUPEŁNIAJĄCE.
 
REJESTRACJI NIE DOKONUJE SIĘ W PRZYPADKU NIEPRZEDŁOŻENIA W/W DOKUMENTÓW, ODMOWY PRZEKAZANIA WYMAGANYCH DANYCH LUB ODMOWY POŚWIADCZENIA PRZEKAZNYCH DANYCH I OŚWIADCZEŃ PRZEZ OSOBĘ REJESTRUJĄCĄ SIĘ W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY
(Podstawa prawna - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy z dnia 12.11.2012 r. Dz. U. z 2012 poz. 1299).

KROK 2. WYPEŁNIENIE FORMULARZA.

  1. Należy wypełnić wniosek o dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego, dostępnego na stronie internetowej ministra właściwego do spraw pracy, w Biuletynie Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw pracy lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej, o której mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.).
  2. Załączyć skany wszystkich niezbędnych dokumentów- proszę zwrócić uwagę na kompletność i jakość załączanych skanów.
  3. Podpisać wniosek jednym z wymaganych podpisów (w/w).

KROK 3. REJESTRACJA.

Pracownik urzędu dokonuje rejestracji na podstawie przekazanych danych i załączonych dokumentów. W przypadku zaistnienia wątpliwości lub braku wymaganych dokumentów, urząd wezwie osobę do uzupełnienia dokumentów lub danych. 

KROK 4. WYDANIE DECYZJI I WYZNACZENIE TERMINU OBOWIĄZKOWEJ WIZYTY W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ.

Pracownik wydaje decyzję oraz  inne  wymagane przepisami prawa dokumenty, które mogą być przekazane za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wyznaczona zostaje obowiązkowa wizyta w CAZ. 

REJESTRACJI NIE DOKONUJE SIĘ W PRZYPADKU:
ODMOWY PRZEKAZANIA WYMAGANYCH DANYCH ,
NIEOPATRZENIA WNIOSKU O REJESTRACJĘ JEDNYM Z WYMAGANYCH PODPISÓW

FORMULARZ REJESTRACJI ELEKTRONICZNEJ

Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy z dnia 12.11.2012 r. Dz. U. z 2012 poz. 1299

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Szanowni Państwo, wszystkie informacje o usługach Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi dostępne są pod numerem infolinii 19524*

*Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora telefonii stacjonernej, z telefonów komórkowych wg taryfy operatora


Mapa położenia urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
ul. Milionowa 91
93-121 Łódź

tel. (42) 251-65-00, 251-66-00
fax. (42) 251-66-11, 676-80-04
e-mail:
kancelaria@pup-lodz.pl
NIP: 7282787574
REGON: 101320436


(wielkość wszystkich załączników dołączonych do wiadomości e-mail nie może przekroczyć 20 MB)

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 31 października 2024 r. uległ zmianie adres poczty elektronicznej urzedu.

Adresy lol1@praca.gov.pl i lol2@praca.gov.pl zastąpione zostały adresem e-mail: kancelaria@pup-lodz.pl

 

Korespondencja ze starych skrzynek odbierana będzie jedynie do końca 2024 roku.

Dojazd do Powiatowego Urzędu Pracy (lokalizacja Milionowa 91) możliwy jest:
od ul. Przybyszewskiego: autobusem lini - Z11, 70, 96B, 96C
od ul. Śmigłego Rydza: tramwajem lini - 3A  autobusem lini - Z11, Z13, 70, 96B, 96C

Mapa położenia placówki urzędu

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
ul. Kilińskiego 102/102a
90-012 Łódź

tel. (42) 251-65-00, 251-66-00
fax. (42) 251-66-11, 676-80-04
e-mail:
kancelaria@pup-lodz.pl
NIP: 7282787574
REGON: 101320436


(wielkość wszystkich załączników dołączonych do wiadomości e-mail nie może przekroczyć 20 MB)

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 31 października 2024 r. uległ zmianie adres poczty elektronicznej urzedu.

Adresy lol1@praca.gov.pl i lol2@praca.gov.pl zastąpione zostały adresem e-mail: kancelaria@pup-lodz.pl

 

Korespondencja ze starych skrzynek odbierana będzie jedynie do końca 2024 roku.

Dojazd do Powiatowego Urzędu Pracy (lokalizacja Kilińskiego 102/102A) możliwy jest:
tramwajem lini - 12, 18
autobusem lini - 59
W najbliższej okolicy znajdują się także przystanki linii: 3A, 6, 8A, 8B, 10A, 10B, 80A, 80C, 83

  Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi

Adresy skrytek ePUAP Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi:
 

/PUPLODZ/SkrytkaESP

/PUPLODZ/Skrytka

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ePUAP)



Oferty szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi prosimy przesyłać wyłącznie na adres mailowy kadry@pup-lodz.pl.

„Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 § 2, 3, art.64  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.).
Treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
  • imię i nazwisko osoby od której pochodzi,
  • adres do korespondencji,
  • żądanie, którego podanie dotyczy.
Podanie wniesione pisemnie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził.
Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
  • być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 albo 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
  • zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru,
  • zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia się bez rozpoznania.
Jeżeli podanie nie czyni zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach prawa, urząd wzywa wnoszącego do usunięcia braków w terminie siedmiu dni z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania."