Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi informuje, że od dnia 29.01.2024 roku rozpoczyna nabór wniosków o skierowanie na szkolenie wskazane przez osobę bezrobotną w ramach projektu „Łódź aktywizuje zawodowo II" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Pierwszeństwo udziału w projekcie będą miały osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łodzi jako bezrobotne, znajdujące się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, należące do co najmniej jednej z niżej wymienionych grup:
- osób powyżej 55 roku życia,
- osób do 30 roku życia,
- osób o niskich kwalifikacjach (z wykształceniem policealnym lub niższym),
- osób długotrwale bezrobotnych (pozostających w rejestrze pup łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich dwóch lat z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych),
- osób z niepełnosprawnościami,
- kobiet.
Formularz wniosku wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Urzędu www.lodz.praca.gov.pl w zakładce Dla bezrobotnych i poszukujących pracy – Dokumenty do pobrania.
Komplet druków, można pobrać także w siedzibie Urzędu: Łódź, ul. Milionowa 91
(pok. 032).
Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z „Informacją dotyczącą finansowania kosztów szkoleń wskazanych przez osoby uprawnione obowiązującą w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łodzi w 2024 roku"
Składanie wniosków:
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami można złożyć w formie:
- papierowej – listownie lub osobiście w Kancelarii Urzędu, pok. 033 (parter),
- elektronicznej (skan dokumentów) poprzez platformę e-PUAP (wybierając z Katalogu spraw opcję Sprawy ogólne – Pisma do urzędu – Pisma ogólne do podmiotu publicznego, wskazując, po zalogowaniu do platformy, Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi jako organ, do którego dane dokumenty mają wpłynąć) lub praca.gov.pl.
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.